Biuro obsługi klienta: biuro@ogido.pl

Praktyki

DEVELOPMENT ASSISTANT (PRACOWNIK DS. ROZWOJU)
Zakres obowiązków:
  • Analizowanie rynku i wyszukiwanie nisz rynkowych
  • Ocena potencjału podmiotów
  • Tworzenie strategii działań
  • Opracowywanie planów i projektów rozwojowych
  • Wyznaczanie kierunków rozwoju
  • Nawiązywanie i koordynacja współpracy
  • Opracowywanie harmonogramów projektów
  • Tworzenie i dobór narzędzi niezbędnych do realizacji zadań
  • Przeprowadzanie audytu i ewaluacji działań
  • Współpraca z zespołem i grupami Interesariusz
Oferujemy:
  • Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym – elastycznie i wygodnie
  • Stałą opiekę mentorską
  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszarów: budowania pozytywnego wizerunku,
  • realizacji projektów, zarządzania, planowania, współpracy z partnerami,
  • prowadzenia ewaluacji działań, współpracy z poszczególnymi podmiotami
  • uczestniczącymi w procesie tworzenia portalu pracy
Otrzymasz:

Ogromną dawkę wiedzy i doświadczenia oraz pożyteczne kontakty

Po zakończeniu praktyk wystawiamy zaświadczenie i/lub referencje.

CUSTOMER SERVICE ASSISTANT (PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA)
Zakres obowiązków:
  • Planowanie, pozyskiwanie i organizowanie relacji z klientami
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku portalu medialnego
  • Pozyskiwanie informacji o klientach
  • Obsługa klientów
  • Budowanie trwałych relacji
  • Ewaluacja przeprowadzonych działań
  • Współpraca z redakcją, zespołem i grupami Interesariuszy
Oferujemy:
  • Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym – elastycznie i wygodnie
  • Stałą opiekę mentorską
  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszarów: budowania pozytywnego wizerunku,
  • tworzenia długotrwałych relacji, obsługi klienta, zarządzania, planowania,
  • współpracy z klientami, prowadzenia ewaluacji działań, współpracy z poszczególnymi
  • podmiotami uczestniczącymi w procesie tworzenia portalu pracy
Otrzymasz:

Ogromną dawkę wiedzy i doświadczenia oraz pożyteczne kontakty

Po zakończeniu praktyk wystawiamy zaświadczenie i/lub referencje.

MARKETING ASSISTANT (PRACOWNIK DS. MARKETINGU)
Zakres obowiązków:
  • Promowanie działań portalu pracy w mediach i mediach społecznościowych
  • Realizowanie zadań wynikających z planu marketingowego
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Tworzenie treści do mediów
  • Prowadzenie działań z zakresu marketingu sieciowego, w tym e-mail marketing
  • Współpraca z biznesem
  • Raportowanie i ewaluacja działań
  • Współpraca z zespołem i grupami Interesariuszy
Oferujemy:
  • Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym – elastycznie i wygodnie
  • Stałą opiekę mentorską
  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszarów: budowania pozytywnego wizerunku,
  • pozyskiwania oraz selekcji informacji, marketingu partnerskiego, sieciowego,
  • zarządzania, promowania działań podmiotów, komunikacji w mediach
  • społecznościowych, planowania współpracy z zespołem oraz z poszczególnymi
  • podmiotami uczestniczącymi w procesie tworzenia portalu pracy
Otrzymasz:

Ogromną dawkę wiedzy i doświadczenia oraz pożyteczne kontakty

Po zakończeniu praktyk wystawiamy zaświadczenie i/lub referencje.

TRADE MARKETING ASSISTANT (PRACOWNIK DS. MARKETINGU HANDLOWEGO)
Zakres obowiązków:
  • Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań marketingowych
  • Analiza i dobór odpowiednich kanałów komunikacji do realizowanego zadania
  • Analizy rynku, ocena potencjału i wyszukiwanie nisz rynkowych
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych i ofert handlowych
  • Realizacja działań promocyjnych wynikających z planu marketingowego
  • Tworzenie, wdrażanie i koordynowanie media-planów
  • Przygotowanie i analizowanie działań handlowych
  • Raportowanie i ewaluacja działań
  • Współpraca z zespołem i grupami Interesariuszy
Oferujemy:
  • Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym – elastycznie i wygodnie
  • Stałą opiekę mentorską
  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszarów: budowania pozytywnego wizerunku,
  • marketingu handlowego, partnerskiego, sieciowego, zarządzania, planowania i rozwoju
  • produktu, prowadzenia ewaluacji działań, współpracy z zespołem oraz z poszczególnymi
  • podmiotami uczestniczącymi w procesie tworzenia portalu pracy
Otrzymasz:

Ogromną dawkę wiedzy i doświadczenia oraz pożyteczne kontakty

Po zakończeniu praktyk wystawiamy zaświadczenie i/lub referencje.

CSR ASSISTANT (PRACOWNIK DS. SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU)
Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie koncepcji segmentów strategii CSR
  • Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań CSR
  • Tworzenie materiałów CSR
  • Komunikowanie o działaniach z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu
  • Mapowanie Interesariuszy
  • Projektowanie kampanii społecznych
  • Ewaluacja przeprowadzonych działań
  • Współpraca z zespołem i grupami Interesariuszy
Oferujemy:
  • Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym – elastycznie i wygodnie
  • Stałą opiekę mentorską
  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszarów: CSR – Społecznej Odpowiedzialności Biznesu,
  • marketingu zaangażowanego społecznie, zarządzania, planowania strategii
  • komunikacyjnych, prowadzenia ewaluacji działań, współpracy z poszczególnymi
  • podmiotami uczestniczącymi w procesie tworzenia portalu pracy
Otrzymasz:

Ogromną dawkę wiedzy i doświadczenia oraz pożyteczne kontakty

Po zakończeniu praktyk wystawiamy zaświadczenie i/lub referencje.

CUSTOMER RELATIONSHIP ASSISTANT (PRACOWNIK DS. ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTEM)
Zakres obowiązków:
  • Planowanie, organizowanie i koordynowanie relacji z klientem
  • Analiza i dobór odpowiednich kanałów komunikacji do realizowanego zadania
  • Obsługa baz klientów
  • Pozyskiwanie informacji o klientach
  • Raportowanie i ewaluacja działań
  • Współpraca z zespołem i grupami Interesariuszy
Oferujemy:
  • Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym – elastycznie i wygodnie
  • Stałą opiekę mentorską
  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszarów: budowania pozytywnego wizerunku,
  • pozyskiwania oraz selekcji informacji, zarządzania relacjami z klientem,
  • planowania i rozwoju relacji współpracy z zespołem oraz z poszczególnymi
  • podmiotami uczestniczącymi w procesie tworzenia portalu pracy
Otrzymasz:

Ogromną dawkę wiedzy i doświadczenia oraz pożyteczne kontakty

Po zakończeniu praktyk wystawiamy zaświadczenie i/lub referencje.

INTERNET COPYWRITER (PRACOWNIK DS. TWORZENIA TREŚCI INTERNETOWYCH)
Zakres obowiązków:
  • Research informacji
  • Selekcja tematów
  • Przygotowywanie materiałów autorskich
  • Przeprowadzanie wywiadów
  • Redagowanie tekstów dziennikarskich
  • Tworzenie treści do kanałów w social media
  • Współtworzenie treści do poszczególnych działów
  • Raportowanie i ewaluacja działań
  • Współpraca z zespołem i grupami Interesariuszy
Oferujemy:
  • Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym – elastycznie i wygodnie
  • Stałą opiekę mentorską
  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszarów: budowania pozytywnego wizerunku,
  • pozyskiwania oraz selekcji informacji, tworzenia profesjonalnych tekstów autorskich,
  • budowania relacji, zarządzania, planowania i realizowania działań, przeprowadzania
  • ewaluacji działań, współpracy z zespołem oraz z poszczególnymi podmiotami
  • uczestniczącymi w procesie tworzenia portalu pracy
Otrzymasz:

Ogromną dawkę wiedzy i doświadczenia oraz pożyteczne kontakty

Po zakończeniu praktyk wystawiamy zaświadczenie i/lub referencje.

COMMUNICATION ASSISTANT (PRACOWNIK DS. KOMUNIKACJI)
Zakres obowiązków:
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku portalu pracy
  • Tworzenie strategii komunikacyjnych B2B i B2C
  • Realizowanie zadań wynikających z planu komunikacyjnego
  • Bieżące informowanie o działalności portalu pracy
  • Tworzenie komunikatów oraz prezentacji
  • Przygotowywanie newsletterów
  • Obsługa portali społecznościowych
  • Raportowanie i ewaluacja działań
Oferujemy:
  • Możliwość odbycia praktyk w trybie zdalnym – elastycznie i wygodnie
  • Stałą opiekę mentorską
  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności z obszarów: marketingu partnerskiego,
  • sieciowego, zarządzania, planowania strategii komunikacyjnych, współpracy z klientami,
  • prowadzenia ewaluacji działań, współpracy z poszczególnymi podmiotami
  • uczestniczącymi w procesie tworzenia portalu pracy
Otrzymasz:
  • Ogromną dawkę wiedzy i doświadczenia oraz pożyteczne kontakty
  • Po zakończeniu praktyk wystawiamy zaświadczenie i/lub referencje.
Aplikuj na stanowisko:
Aplikuj przez formularz

Do aplikacji możesz dołączyć jedno CV oraz jeden list motywacyjny.


Twoje CV wygenerowane przez Ogido.pl
Kliknij tutaj, aby użyć darmowego kreatora CV

Dołącz CV

Dołącz list motywacyjny