Biuro obsługi klienta: biuro@ogido.pl

Patronaty

Wydarzenie objęte patronatem zwiększa jego rangę, możliwość promocji i rozprzestrzenienia informacji. Informacje o przyznanym patronacie oraz sprawozdanie z wydarzenia, któremu udzielony był patronat zostaną udostępnione do publicznej wiadomości poprzez portale informacyjne, stronę www oraz portale społecznościowe.

Udzielamy patronatu dla:

  • seminariów
  • sympozjów
  • warsztatów
  • konferencji
  • targów
  • Employer Brandingu
  • eventów społecznych
  • promocji nowych rozwiązań
  • kampanii społecznych
  • kampanii CSR
  • kampanii marketingu zaangażowanego społecznie
  • innych, wpisujących się w działalność portalu.

Wnioski o patronat prosimy kierować na adres e-mail: biuro@ogido.pl wpisując w temacie wiadomości „Wniosek o przyznanie patronatu”.

Wnioski prosimy składać nie później niż na miesiąc przed planowanym wydarzeniem.
Wnioskodawca zobowiązany jest do przesłania sprawozdania z wydarzenia, w terminie nie dłuższym niż dwa tygodnie po zakończeniu wydarzenia, w wersji elektronicznej na adres: biuro@ogido.pl

Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami!

Golden Marketing Conference w Poznaniu już za nami!

Realizacja wydarzenia w czasach światowej pandemii i znacznego reżimu sanitarnego jest niezwykle trudnym wyzwaniem, dla niektórych wręcz niemożliwym. Dlatego niezmiernie jest nam miło, że w tych szczególnych czasach wspólnie stanęliśmy ramię w ramię by stworzyć wspaniałe spotkanie branży marketingowej.

W Poznaniu przez dwa dni wysłuchaliśmy aż 25 ekspertów, którzy wygłosili prelekcje m.in. z zakresu komunikacji, digitalu, brandingu, inkluzywności czy social sellingu i aspektów prawnych naszej branży.
Mamy nadzieję, że dla osób, które 14 i 15 września zebrały się w Sali Ziemi by wysłuchać przygotowanych wystąpień były to dni przepełnione inspirującą i bardzo wartościową wiedzą. Były też momenty bardzo zabawne i takie, gdzie do oczu napływały łzy wzruszenia. Dla prelegentów ta edycja to długie tygodnie szlifowania swoich wystąpień, a dla nas, organizatorów, dziewięciomiesięczny proces by wraz z wykładowcami i partnerami stworzyć wyjątkowe wydarzenie.

Przeprowadzone po Golden Marketing Conference badania ukazują, że aż 87%  uczestników uważa poziom merytoryczny wydarzenia za bardzo wysoki lub wysoki. W kuluarowych rozmowach wielokrotnie usłyszeliśmy, że w nowej rzeczywistości nasza konferencja jest świetnym benchmarkiem jak to robić. Jesteśmy dumni i bardzo szczęśliwi, że poznańska edycja dzięki Państwa ogromnemu wsparciu, zaangażowaniu oraz zaufaniu miała szanse się odbyć.

Link do strony konferencji w Katowicach: https://goldenmarketing.pl/katowice/
Ling do profilu na FB: https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/

Już teraz pracujemy nad naszym kolejnym spotkaniem, tym razem w Katowicach. Do zobaczenia 24 i 25 listopada w Vienna House Easy!

 

Jurek Owsiak – Twórca Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – gościem specjalnym Golden Marketing Conference.

Jurek Owsiak – Twórca Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – gościem specjalnym Golden Marketing Conference.

Dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival przyjedzie do Poznania 14 września na zaproszenie Grupy MTP – organizatora Golden Marketing Conference by wygłosić prezentację pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol'and'Rock”.

Swój sukces zawdzięcza ludziom których skupia wokół siebie, niezależnie od ich wieku czy poglądów,  z którymi konsekwentnie buduje wizerunek stworzonych przez siebie marek. W swoim  wystąpieniu zdradzi jak efektywnie budować tak duże przedsięwzięcia i jak skrupulatnie je realizować. Podzieli
się swoimi doświadczeniami, przełamując stereotypowe myślenie i motywując do działania.
Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz przedsiębiorców. Organizator konferencji ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event
o ogromnym potencjale biznesowym.  
Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja wydarzenia, na której prelegenci przedstawią trendy
w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe brandy.
Ze sceny wykłady wygłoszą m.in.: Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Business, CEE Facebook, Jarosław Bednarczyk, Sales Manager CEE, Google, Angelika Jeżewska, Brand Manager w Lenovo Polska, Tomasz Bąk, Dyrektor Marketingu w Citi Handlowy, Piotr Bucki, Tomasz Manikowski, Artur Jabłoński oraz Andrzej J. Chechliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu Online i eCommerce, BNP Paribas.
Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference oraz bilety dostępne są na:  https://goldenmarketing.pl/poznan/. Zachęcamy także do obejrzenia relacji wideo z zeszłorocznej edycji: https://youtu.be/KT47nuqT9BQ

 

Golden Marketing Conference 2020 vol.2

Golden Marketing Conference 2020 vol.2

Na fali sukcesu i Waszego zainteresowania pierwszą edycją Golden Marketing Conference online - GMC Live!,  Grupa MTP postanowiła pójść za ciosem i już 15 lipca zorganizować GMC Live! vol. 2. Kolejna odsłona również będzie transmitowana bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych 
na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:    
FB - https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/
YT - https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, 
który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany 
do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.
Pierwsza edycja GMC Live! miała w sobie to do czego Golden Marketing Conference w wersji stacjonarnej przyzwyczaiła swoich odbiorców: merytoryczne i inspirujące wystąpienia, tempo 
i zaangażowaną społeczność marketingowców oraz branżowych ekspertów z największych polskich 
i międzynarodowych firm. Wydarzenie zorganizowane przez Grupę MTP to doskonały benchmark, jak przenosić konferencję do sieci. Wersja online Golden Marketing Conference zdecydowanie  wyróżni się na tle podobnych, konkurencyjnych spotkań w wirtualnym świecie. Wysoka jakości wizualna 
i streamingowa oraz brak zamazanych kamerek internetowych pozwala na stworzenie poczucia fizycznego uczestnictwa w konferencji.
Pierwsza edycja GMC Live! w liczbach:    

•    99 169 - Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.    
•    8 481 - Unikalnych użytkowników relacji live.    
•    2783 - Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.    
•    844 - Reakcji pod relacją live.    
•    84 - Udostępnienia transmisji online.*    

Do udziału w GMC Live! vol. 2 zaproszono prelegentów, których wykłady poruszą najistotniejsze 
w ostatnich miesiącach obszary real-time marketingu, e-commerce, marketing automation, power generation, social mediów w kontekście B2B czy komunikacji marek. Na wirtualnej scenie wystąpią m.in.: Magdalena Olak, Managing Director / Executive Producer, TANK, Andrzej Brandt, Head of PPC,  Semahead, Przemysław Jończyk, Chief Executive Officer, Jaaqob oraz Anna Robotycka, Managing Partner, Agency F11, Dimaq Trainer.
Całość zrealizowana zostanie w specjalnie wybudowanym studio nagraniowym Grupy MTP wyposażonym w najnowsze rozwiązania techniczne, co umożliwia przeprowadzenie transmisji live 
w najwyżej jakości, co zapewni uczestnikom możliwe najlepszy odbiór oglądanych prelekcji. Wydarzenie całkowicie bezpłatnie będzie można śledzić na żywo na Facebooku oraz kanale YouTube Golden Marketing Conference już 15 lipca. Wystarczy narzędzie z dostępem do internetu i wygodny fotel. 
Wydarzenie objęte jest certyfikacja programu DIMAQ. Osoby z certyfikatem uczestniczące 
w konferencji GMC Live! vol. 2 otrzymają punkty recertyfikacyjne:

➡️ uczestnik - 10➡️ prelegent – 30
Uczestnicy GMC Live vol. 2 będą mieć także możliwość uzyskać certyfikat uczestnictwa właśnie w tym wydarzeniu. 
Bądź na bieżąco i śledź profil Golden Marketing Conference na Facebooku. 
*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 1 czerwca.


 

Golden Marketing Conference 2020

Golden Marketing Conference 2020

Golden Marketing Conference to wydarzenie tworzone od 2015 roku i kierowane do marketingowców, specjalistów ds. public relations, dyrektorów marketingu, freelancerów, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki oraz przedsiębiorców. Organizator konferencji ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany. 
Nie inaczej jest tym razem! Organizator – Grupa MTP – w odpowiedzi na światowe zmiany wywołane przez #Covid-19 postanowił stworzyć dodatkową formułę konferencji w postaci wydarzenia online - GMC Live!
Specjalna koncepcja oparta na prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event.  A to wszystko w specjalnym, wirtualny studio wybudowanym w Poznań Congress Center, które zapewnia możliwość realizacji #virtualEvents na najwyższym poziomie.
Już 1 czerwca odbędzie się 1. edycja wydarzenia, na której prelegenci poruszą tematy związane ze zmianami wymuszonymi światową izolacją, wzrostem znaczenia e-commerce, przedstawią strategie marketingowe czy opowiedzą o influencer marketingu. Do udziału w pierwszej edycji nowatorskiego projektu zaproszono licznych prelegentów, w tym także przedstawicieli Grupy MTP, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoimi doświadczeniami z pracy w ostatnich tygodniach.   
Całość będzie bezpłatnie transmitowana na kanale FB Golden Marketing Conference oraz You Tube. 
Ze sceny wykłady wygłoszą m.in.: Marcin Sokołowski, CEO w Sharebee, Andrzej Brandt, Head of PCC w Semahead, Angelika Jeżewska, Brand Manager w Lenovo Polska, Urszula Wilk, Dyrektor Zarządzajacy w MediaTalk,  Tomasz Bąk, Dyrektor Marketingu w Citi Handlowy, Grzegorz Miecznikowski oraz Magdalena Szmidt, Head w MOSQI.TO. 
Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/gmc-live/

Największa konferencja marketingowa na Śląsku- Golden Marketing Conference po raz drugi w Katowicach!

Największa konferencja marketingowa na Śląsku- Golden Marketing Conference po raz drugi w Katowicach!

Największa konferencja marketingowa na Śląsku- Golden Marketing Conference po raz drugi w Katowicach! 
Golden Marketing Conference to wydarzenie, które narodziło się w sercu wielkopolski. 
To w Poznaniu, w 2015 roku odbyła się pierwsza konferencja. Po fali sukcesów, powstał pomysł zorganizowania wydarzenia również w Katowicach i w Warszawie. 
Pierwsza edycja na Śląsku okazała się dużym sukcesem. Pozytywne reakcje stały się siłą napędową 
do zorganizowania kolejnej edycji. Golden Marketing Conference odbędzie się 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice. To będą dwa dni przepełnione inspirującymi prelekcjami, ciekawymi rozmowami, pełnymi merytoryki i nieszablonowych rozwiązań. 
22 prelegentów- specjalistów w zakresie marketingu, opowie o narzędziach, technikach i praktykach, które stoją za sukcesem największych marek w Polsce i zagranicą. 
Tematem prelekcji będą strategie marketingowe, digital marketing, social media i influencer marketing oraz sztuczna inteligencja w marketingu. Na scenie wystąpią dobrze znani z poprzednich edycji GMC Piotr Bucki (BuckiPro), Zuzanna Skalska (360Inspiration), Jagoda Prętnicka (SentiOne), Cezary Kuik (Socjomania) czy ekspert marketingu Marek Gonsior. Nie zabraknie również nowych twarzy jak Radosław Grzybowski (19 południk friendly connected) czy Wojciech Kotala (Schulz brand friendly). 
Oprócz prelekcji, Golden Marketing Conference  to doskonała okazja do wymiany kontaktów biznesowych, zdań i opinii podczas sesji networkingowej. W jednym miejscu spotkają się specjaliści do spraw marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm. 
Jeśli chcesz poznać odpowiedź jak wygląda przyzwoity i etyczny marketing w praktyce, rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych czy ś.p. marketing, weź udział w naszej konferencji!
Więcej informacji na temat Golden Marketing Conference znajduje się na stronie: https://goldenmarketing.pl/katowice/

VI edycja IT Career Summit już za nami!

VI edycja IT Career Summit już za nami!

VI edycja IT Career Summit już za nami!


26 września 2019 na Stadionie Legii w Warszawie, odbyły się największe informatyczne targi pracy – IT Career Summit. Skoncentrowały one w jednym miejscu kluczowych pracodawców z szeroko pojętej branży IT oraz wybitnych ekspertów ze świata informatyki, programowania, a także nowych technologii. 
Strefa kariery IT była doskonałą perspektywą i tym samym szansą dla specjalistów oraz ekspertów branży informatycznej, poszukujących nowych wyzwań na ścieżce swojej kariery zawodowej. Wystawcy zdradzali tajniki efektywnego budowania kariery w IT oraz opowiadali o możliwościach rozwoju w swoich firmach.

Podczas wydarzenia poznaliśmy 23 Pracodawców, którzy aktywnie  poszukiwali specjalistów IT do swoich zespołów. Wystawcy mieli szansę zdobyć wartościowe kontakty do potencjalnych Pracowników, a także przeprowadzić liczne rozmowy kwalifikacyjne. Bez wątpienia atmosfera i cała formuła wydarzenia sprzyjała interakcji oraz wymianie kontaktów!
Głównym Partnerem Targów był PKO Bank Polski, który jest liderem krajowego sektora bankowego, największym bankiem uniwersalnym w Polsce i regionie. Jakich kandydatów poszukuje PKO Bank Polski do swoich zespołów? Zapraszamy na stronę: www.pkobp.pl/kariera
Drugim Partnerem IT Career Summit była firma Mettler Toledo. Dowiedz się jakich specjalistów poszukują do swoich szeregów! https://careers.mt.com/careerspl
Grono Wystawców było rozmaite, dzięki czemu każdy poszukujący pracy z sektora IT mógł znaleźć coś dla siebie. Wśród Pracodawców zaprezentowali się m.in.: PLL LOT, ZUS, Orange, Millennium, CPL Jobs, Minebest, Nordea, GS Services, CSIOZ, a także Businnes Upper Austria. 
Uczestnicy mieli szansę poznać osobiście przyszłego Pracodawcę. Poznać aktualne oferty pracy, a także warunki zatrudnienia. Wymieniając się swoimi doświadczeniami z Wystawcami, mieli szansę skonfrontować czy ich kwalifikacje odpowiadają standardom danej firmy.

Udział w targach był kwalifikowany, dzięki czemu w wydarzeniu uczestniczyli wyselekcjonowani pod kątem predyspozycji i kwalifikacji dla branży IT Zwiedzający, co nadało imprezie charakter zamknięty i branżowy. Udział w wydarzeniu wzięli m.in. programiści i developerzy, administratorzy, testerzy, wdrożeniowcy, inżynierowie oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie projektami IT.

Wiodącym wydarzeniem towarzyszącym pod względem merytorycznym, była konferencja Developers Congress. Podczas niej, mówcy poruszali zagadnienia związane ze ścieżką rozwoju zawodowego, a także podkreślali, jak należy zaprogramować się na sukces. Nie zabrakło również wielu wystąpień dotyczących aspektów technologicznych. Konferencja została otwarta przez Panią Barbarę Kowalewską, która wyjaśniła, iż Specjaliści IT muszą dziś szybko reagować na potrzeby rynku oraz swoich klientów. Podczas prezentacji słuchacze dowiedzieli się jakie są trendy na polskim i światowym rynku nowych technologii. Dużym zainteresowaniem cieszyło się wystąpienie Pana Bartosza Gałka oraz Pana Mateusza Chrzonstowskiego, którzy opowiedzieli o tym jak wystawiać swoje dane. W dobie powszechnej digitalizacji oraz Internetu rzeczy tworzenie "zamkniętych" aplikacji staje się nie tylko niepraktycznie, ale wręcz niemożliwe. Jak tu nie wykorzystać np. możliwości logowania się "przez fejsa"? Podczas wystąpienia podzielili się przemyśleniami i doświadczeniami dotyczącymi różnych mechanizmów integracji (po protokole HTTP). 
W programie imprezy nie zabrakło również innych atrakcji. Uczestnicy mieli nieograniczony dostęp do Strefy Relaksu, gdzie będzie można skorzystać z darmowego masażu oraz Strefy Kawy. 


W imieniu Organizatora - Wszystkim Wystawcom życzymy samych sukcesów w dalszej pracy i mamy nadzieję, że dzięki IT Career Summit, pozyskali cennych pracowników. Patronom Medialnym dziękujemy za wsparcie imprezy, a Zwiedzającym i Słuchaczom za liczne przybycie oraz aktywne uczestnictwo. Do zobaczenia niebawem! 
 

Dzień rozwoju dla biznesu już 24 września na PGE Narodowym!

Dzień rozwoju dla biznesu już 24 września na PGE Narodowym!

Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – III edycję Tragów Outsourcing Expo. Tutaj porównasz usługi kilkudziesięciu wystawców, porozmawiasz z przedsiębiorcami, nawiążesz wartościowe relacje. Na scenie aktywni przedsiębiorcy opowiedzą o efektywnym zarządzaniu zespołem, personal brandingu, finansowaniu firmy, skutecznej autoprezentacji biznesowej czy drifcie podatkowym. Wystąpi m.in. Dagmara Pakulska, Maciej Herman (Lotte Wedel), Daniel Trzaskowski (Volkswagen Leasing), Agnieszka Soćko (Well Done Tax).

O efektywne nawiązywanie relacji w gronie 1200 przedsiębiorców zadba WFS Polska prowadząc moderowany networking biznesowy. Zbuduj realną sieć kontaktów i rekomendacji. Dodatkowo, w aplikacji targowej przy pomocy funkcji Business Matching jeszcze łatwiej nawiążesz kontakty z interesującymi Cię przedsiębiorcami i umówisz się na spotkanie.

Dzięki Outsourcing Expo dowiesz się jak realnie zmniejszyć koszty prowadzenia firmy, znajdziesz podwykonawców usług oraz poznasz korzyści płynące z outsourcingu usług.

Weź udział w ogólnopolskim spotkaniu przedsiębiorców – już we wtorek, 24 września.

Szczegółowy program wydarzenia oraz bilety są dostępne na www.OutsourcingExpo.pl

Złotym sponsorem wydarzenia jest SaveUp. Srebrnym sponsorem wydarzenia są Atlas Work oraz Copiers Service, partnerem technologicznym – Samsung Polska a partnerem motoryzacyjnym - Volkswagen Leasing.

Golden Marketing Conference

Golden Marketing Conference

Golden Marketing Conference to wyjątkowe, dwudniowe wydarzenie, które przez pięć edycji wypracowało pozycję lidera wśród imprez marketingowych. Od pierwszej edycji, w 2015 roku, GMC przyciągnęło ponad 3 000 uczestników. Sposobem na wyróżnienie się z tłumu podobnego typu wydarzeń jest wyjątkowo wyselekcjonowany dobór prelegentów odpowiadających za marketing w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. To także długie, nawet 90 minutowe prelekcje oraz szeroki wachlarz tematyczny i skondensowana wiedza dla specjalistów.
Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy. Prelegenci przybliżą takie zagadnienia jak  Consumer Experience, Data Science czy Machine Learning, które obecnie są niezbędne do podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Podczas warszawskiej edycji Golden Marketing Conference na naszej scenie wystąpi m.in. Katarzyna Paliwoda- Head of Business Facebook’a w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej czy Arkadiusz Łoś- Brand Consulting i CI Director firmy Dragon Rouge, międzynarodowej agencji marek, która współpracowała chociażby z firmą Coca&Cola. Nie zabraknie również twarzy znanych z poprzednich edycji GMC-Piotra Buckiego czy Cezarego Kuika. Na scenie również: Wojciech Ławniczak z Very Human Services, Dominik Karbowski z Selectivv, Patrycja Górecka- Batora- PR& Influencer Marketing Cooridnator w Kazar Group Sp. z o.o.,  Łukasz Dębski- Digital Marketing Consulting Socjomanii czy przedstawicieli takich marek jak Orange, Huawei, Amazon, Lenovo i BNP Paribas.

Jednym z głównych punktów Golden Marketing Conference będzie prelekcja Jarosława Kuźniara, szerszej publiczności znany jako dziennikach telewizyjny i radiowy oraz publicysta , pracujący dla takich stacji jak TVN24, Polskie Radio Trójka czy Radio Zet. Obecnie zajmuje się takim zagadnieniem jak kreowanie marki osobistej, media w świecie online. Pomaga influencerom, fundacjom i start- upom w rozwijaniu własniej, niepowtarzalnej marki.
Golden Marketing Conference odbędzie się 23 i 24 września 2019 roku w Warszawie na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza. Oprócz ciekawych i pouczających prelekcji jest to doskonała platforma do wymiany doświadczeń, zdań i opinii ze świata marketingu.

Więcej informacji Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na:
https://goldenmarketing.pl/

 

 

 

eTradeShow – targi dla e-commerce

eTradeShow – targi dla e-commerce

Prowadzisz działalność online?
Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego sklepu internetowego?

Targi eTrade Show to wydarzenie, gdzie poznasz najnowsze trendy branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz zdobędziesz wartościową wiedzę o e-commerce.
Strefa wystawiennicza to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym: oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, obsługa klienta czy płatności. Znajdź dostawców rozwiązań
i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.
Na trzech scenach konferencyjnych eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Na scenie usłyszymy o m.in.: reklamie e-commerce (Piotr Urbaniak, Traffic Trends), prawie w Internecie (Tomasz Palak, Grupa Profit Plus), analizie danych (Łukasz Zakrzewski, Brand24), czynnikach sukcesu w e-commerce (Paweł Paszkowski, Allegro), integracji sprzedaży stacjonarnej
z internetową (Michał Kidała, bFactory), o oczekiwaniach klientów a doświadczeniach zakupowych (Marek Kich, X-Coding IT), korzyściach z influencer marketingu (Robert Sosnowski, REACHaBLOGGER), kierunku e-commerce (Igor Czajkowski, 2ClickShop), o tym, czy Influencerzy sprzedają (Kamil Bolek, LifeTube), jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami
i konwersjami, (Witold Wrodarczyk, Adequate), Viral Loop Hack Marketing (Marek Partyka, SEM-PRO Media) i czy warto sprzedawać na Amazon, (Damian Wiszowaty, Gonito).
W trakcie wydarzenia zostaną ogłoszone wyniki badania Koszyk Roku. Jest to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim.

Z raportu Koszyk Roku 2019 dowiesz się:
●             Które sklepy internetowe mają najlepszy proces zakupowy
●             Czego od sklepów oczekują klienci
●             Co sprawia, że kupujący porzuca koszyk
●             Jak powinien wyglądać idealny proces zakupowy  
●             Jakiej obsługi po zakupowej oczekuje klient sklepu internetowego
●             W którym kierunku będzie się rozwijać branża e-commerce w Polsce
 
Rozwiń swoją firmę i dołącz do liderów branży e-commerce.
Budowanie silnych relacji polega na zdobywaniu kontaktów i przekształcaniu ich w potężne i wartościowe relacje. Zobacz, jak nawiązywać zawodowe relacje z satysfakcją. Pobierz aplikację targową i poznaj Business Matching - szybkie spotkanie dwóch stron w celu wstępnej rozmowy na temat możliwości współpracy.
Weź udział w grze networkingowej, poznaj bliżej usługi wystawców i zdobywaj punkty, które wymienisz na nagrody. W trakcie wydarzenia odbędzie się również głosowanie w konkursie eCommerce Awards – pobierz aplikację targową i zagłosuj na najlepsze stoisko wystawiennicze.

Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.
Złotym sponsorem targów jest firma InPost, srebrnym Przelewy24 a partnerami strategicznymi są imoje i Twisto.pl
Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce w tym jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Organizatorem eTradeShow jest IC Events - najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.

Kongres Profesjonalistów PR w Rzeszowie

 

Nowe wyzwania w procesie komunikowania

„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
 
Wyniki badań ilościowych z udziałem blisko 500 specjalistów przeprowadzonych w ubiegłym roku m.in. w trakcie Kongresu Public Relations pokazały, że najwięcej osób z tej branży podczas wykonywania swoich codziennych obowiązków działa w obszarze media relations (72,9%). Na drugim miejscu znalazł się e-PR (51,4%), do którego można zaliczyć działania w social mediach, a na trzecim – crisis management (45,1%). Influencer relations na co dzień zajmuje się 11,3% badanych, jednak strategie komunikowania największych firm i marek pokazują, że współpraca z influencerami stanie się w najbliższych latach codziennością pracowników działów PR. Trendy związane ze wzrostem znaczenia influencerów dostrzegają także organizatorzy Kongresu PR, dlatego do udziału w wydarzeniu w roli prelegentów zaprosili również praktyków z tego obszaru. Zgłoszenia na XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations można wciąż dokonywać za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie wydarzenia www.kongresprofesjonalistow.pl. Na stronie znajduje się również program wydarzenia.

 

Odkryć influencera

Do pełnego zrozumienia zasad, którymi rządzi się współpraca z influencerami, niezbędne jest spojrzenie nie tylko PR-owców, ale też samych influencerów. W związku z tym w nadchodzącym Kongresie udział weźmie m.in. Maciej Budzich z mediafun.pl. W swoim wystąpieniu przedstawi najważniejsze trendy, mechanizmy, przypadki i pułapki związane z tego typu współpracą.

– Specyfika działań promocyjnych z wykorzystaniem influencerów wynika z dwóch przyczyn. Po pierwsze, influencer często jest obeznany w branży, z której wywodzi się firma bądź marka chcąca nawiązać z nim współpracę. W związku z tym może mieć już o niej wyrobione pewne zdanie, co może ułatwić lub skomplikować nawiązanie partnerstwa – mówi Maciej Budzich. – Po drugie, influencer przy każdej propozycji współpracy uwzględnia czy nie będzie ona kolidowała z wykreowanym przez niego wizerunkiem w sieci, a także bierze pod uwagę możliwą reakcję swoich fanów. Stąd istotne jest, aby osoby odpowiedzialne za ustalenie zasad współpracy już na etapie planowania dobrze dobrały influencerów i zaproponowały taką formę, która wpasuje się w ich działalność – dodaje. Zasady efektywnej promocji i komunikacji projektów przy współpracy z influencerami przybliży także Ryan Socash, Founder & Managing Director w Mediakraft TV.

Jak mówić językiem social mediów?

Czy social media są dla wszystkich? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ w sieci znajdziemy zarówno przykłady doskonale prowadzonych kampanii marketingowych czy wizerunkowych, jak i te zupełnie pozbawione profesjonalizmu. Ciekawy content to słowo klucz do sukcesu, niezależnie od tego jakiej tematyki dotyczy aktywność w mediach społecznościowych. Dobrym przykładem na to, że publikowanie z pozoru niszowych treści może okazać się strzałem w dziesiątkę jest fanpage Nadleśnictwo Baligród, Lasy Państwowe. Profil polubiło dotąd blisko 100 tys. użytkowników Facebooka, a publikowane na nim materiały, często są cytowane przez inne media elektroniczne. Case study tego projektu podczas Kongresu Public Relations przedstawią Wojciech Głuszko, Kazimierz Nóżka oraz Marcin Scelina, leśnicy z Nadleśnictwa Baligród. Temat innowacyjnego podejścia do marketingu z wykorzystaniem sieci poruszy też Stanisław Myszkowski, właściciel Game Over Cycles – Harley-Davidson oraz Yamaha. Opowie on o międzynarodowym sukcesie w branży motocykli typu custom, który odniósł dzięki wykorzystaniu możliwości, jakie dają media społecznościowe. Zaś pomysł na komunikowanie nietypowych projektów przedstawi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2.

W parze w korzyściami płynącymi z komunikacji w sieci idą nowe zagrożenia wizerunkowe. W trakcie kilku ostatnich lat kryzysy wywołane nierozważną aktywnością w mediach społecznościowych przyniosły wielu znanym firmom oraz markom straty wizerunkowe. – Planując działania w mediach społecznościowych musimy zachować szczególną czujność – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski, EXACTO sp. z o.o., organizator Kongresu. – Zaledwie kilka krytycznych uwag w stosunku do działań prowadzonych w mediach społecznościowych czy nieumiejętna reakcja na stawiane zarzuty mogą być zarzewiem ciągnącego się tygodniami kryzysu wizerunkowego – dodaje. Kwestie związane z zarządzaniem kryzysowym zaprezentują w trakcie kongresu m.in. Adrian Kubicki, rzecznik PLL LOT, Olaf Krynicki, Director of Communications w Samsung Electronics Polska oraz Katarzyna Wilczewska, szef komunikacji PEPCO. Oprócz ww. prelegentów gościć będziemy wielu innych ekspertów branży public relations.

Kongres Profesjonalistów PR to nie tylko ciekawe prelekcje. W trakcie drugiego dnia wydarzenia przewidziano dwa bloki warsztatowe, które poprowadzą praktycy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz IDEO Force. Tradycyjnie odbędzie się również sesja naukowa, której w tym roku patronują Związek Firm Public Relations, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Tematem przewodnim sesji będą polskie standardy etyczne w public relations.

Organizator Kongresu Profesjonalistów Public Relations: Newsline sp. z o.o.

Partner merytorycznyWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

PartnerzyPRESS-SERVICE Monitoring MediówOrange PolskaIdeoIdeo ForceMediakraftTVSuperDrobUrząd Miasta RzeszowaMedia VisageStowarzyszenie ProCarpathiaZETO-Rzeszów.

Patroni medialniGazeta Codzienna NowinyNowiny24.plRadio VIAAd MonkeyBiznes na FaliEpr.plFundacja InternetPRLaw Business QualityMagazyn VIPMarketing przy KawieMarketing MiejscaNowy MarketingOOH MagazinePortal MedialnyMedialna PerspektywaPublicrelations.plManagerSigns.plTygrysy BiznesuMarketing i RynekAgencja Managerska VIP for YouFundacja Managerska CreativeCzasopismo naukowe RSKOGIDO Portal pracyQbusinessPIAP.

WydawnictwaPolskie Wydawnictwo Ekonomiczne.

Media relations, e-PR oraz zarządzanie kryzysowe to najbardziej angażujące obszary działań, z jakimi na co dzień spotykają się pracownicy sektora PR w Polsce. Eksperci z tej branży będą mieli okazję do wymiany doświadczeń w tym zakresie podczas XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dn. 25-26 kwietnia w Rzeszowie. Znamy już prelegentów oraz program wydarzenia.

Więcej na stronie wydarzenia www.kongresprofesjonalistow.pl/

 

Serdecznie zapraszamy!

Skuteczne zarządzanie biznesem

Skuteczne zarządzanie biznesem

Nasze wydarzenie przez swoją kilkunastoletnią obecność w świecie wydarzeń z zakresu biznesu, zarządzania projektami oraz przedsiębiorczości – wyraźnie zyskuje na rozpoznawalności. Dotychczas w Konferencji wzięło już udział  100 prelegentów, około 3000 osób, a liczba ta rokrocznie wzrasta. Odbyło się 150 wykładów i warsztatów.
Szacujemy, że w tej edycji udział weźmie około 200 osób.Konferencja Project Management – od zawsze inspirująca, propagująca rozwój i wiedzę, to dwa dni zawierające w sobie konferencję pełną energicznych i ciekawych merytorycznie wystąpień wielu prelegentów oraz warsztaty organizowane drugiego dnia, w których uczestnicy mogą bliżej i w mniejszych
grupach – poznać zagadnienia związane z konferencją.2 DNI KONFERENCJI
I Dzień – Wykłady
II Dzień – WarsztatyKoło Naukowe Strateg rozpoczęło swoją aktywną działalność w 1996 roku w ramach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz organizacji ENACTUS, z powodzeniem realizując wiele przedsięwzięć, których nadrzędnym celem od zawsze było promowanie przedsiębiorczości, inspiracja i motywowanie do rozszerzenia wiedzy społeczności samego koła naukowego jak i uczestników naszych projektów.

 

Przewodnią tematyką jest planowanie i przeprowadzanie projektów, umiejętność pracy w grupach, a także kierowanie zespołami i przywództwo. Doświadczenia i dawka ogromnej wiedzy praktycznej jakie płyną z naszego projektu pomagają w zdobyciu umiejętności, które są narzędziem rozwoju własnego potencjału. Warto tutaj również wspomnieć, iż Koło Naukowe Strateg jest 12-krotnym mistrzem Polski i jednocześnie reprezentantem podczas finałów międzynarodowego konkursu ENACTUS (dawniej SIFE), zajmując miejsce wśród 16 najlepszych zespołów ENACTUS na świecie oraz laureatem prestiżowej Nagrody Czerwonej Róży.

Zapraszamy na :
www.facebook.com/knstrateg oraz www.facebook.com/enactusug gdzie
znajduje się więcej informacji na temat działalności naszej organizacji.

Więcej informacji o konferencji na https://kpm.ug.edu.pl/

Najważniejsza konferencja marketingowa tej wiosny!

Najważniejsza konferencja marketingowa tej wiosny!

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Organizator – Grupa MTP zaprosił najciekawsze osobowości – dwudziestu ekspertów w swoich branżach. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach na najwyższym, światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej stworzą przełomowy dla Top Managementu event o dużym potencjale biznesowym.

Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 19-20 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Podczas dwudniowej imprezy, eksperci rynku będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Ads, Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych aktualnie dla branży tematach.

Michael E. Porter gościem Golden Marketing Conference

Światowej sławy ekspert w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, najczęściej cytowany obecnie naukowiec ekonomii i biznesu Michael E. Porter będzie gościem specjalnym Golden Marketing Conference.

Gwiazda ekonomii, twórca koncepcji „pięciu sił Portera” i „diamentu Portera” odwiedzi po raz pierwszy Europę Środkowo-Wschodnią, aby wziąć udział w dwudniowej konferencji organizowanej przez Grupę MTP. Michael E. Porter w trakcie całej swojej kariery w Harvard Business School, wykorzystywał teorię ekonomiczną i koncepcje strategiczne, stawiając czoła wielu najtrudniejszym problemom stojącym przed korporacjami, gospodarkami i społeczeństwami, w tym konkurencji rynkowej i strategii firmowej, jak również rozwojowi gospodarczemu, konkurencji politycznej, środowisku naturalnemu oraz opiece zdrowotnej. Jego podejście opiera się na ogólnym zrozumieniu ekonomii i struktury złożonych systemów, a nie ich pojedynczych elementów lub części. Jego szeroko zakrojone badania są powszechnie uznawane w rządach, korporacjach, organizacjach pozarządowych i kręgach akademickich na całym świecie.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/