Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenia na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Obecnie dla naszego klienta lidera na rynku wyrobów czekoladowych poszukujemy
Specjalisty ds. wsparcia sprzedaży
Oferujemy
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę dla prestiżowej firmy
- Szansę zdobycia unikalnych doświadczeń w firmie z segmentu Premium
- Przyjazną atmosferę pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie obiadów, ubezpieczenie grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny)
Zakres obowiazków
- Codzienne wsparcie pracy działu Kluczowych Klientów w obszarze rynku nowoczesnego oraz Sprzedaży Terenowej
- Odpowiedzialność za opracowywanie raportów i analiz na potrzeby działu Kluczowych Klientów
- Przygotowywanie ofert i prezentacji dla klientów w oparciu o analizę danych rynkowych oraz rekomendacji marketingowych
- Zarządzanie bazami danych
- Przygotowywanie raportów bazujących na danych z Systemu SFA
- Wdrażanie nowych narzędzi usprawniających procesy biznesowe
Wymagania
- Min 2-letniego doświadczenia w przygotowywaniu analiz i raportów sprzedaży
- Biegłej znajomości MS Excel - warunek konieczny
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Umiejętności pracy zespołowej
- Terminowości, sumienności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań
- Umiejętności organizacji czasu pracy