Pracownik Help Desk–praca zdalna dla osoby z orzecz. o niepełnospraw.

Pracownik Help Desk–praca zdalna dla osoby z orzecz. o niepełnospraw.

To ogłoszenie zostało zarchiwizowane

Firma z branży grzewczo-instalacyjnej w związku z rozbudową platformy internetowej szuka osoby do zdalnej obsługi centrali telefonicznej. Twój przyszły Pracodawca, wie, że podstawą sukcesu są ludzie. Ich praca, kreatywność, solidność i inspiracje w połączeniu z nowymi dostępnymi rozwiązaniami techniki pomagają zrealizować najśmielsze oczekiwania klientów.

Oferujemy
  • umowę o pracę w stabilnej firmie,
  • wynagrodzenie na okresie próbnym 2250 brutto.
Zakres obowiazków
  • odbieranie połączeń telefonicznych od Klientów,
  • zapraszanie do skorzystania z e-sklepu,
  • przekierowywanie połączeń do odpowiedniego działu w firmie,
  • odpowiadanie na podstawowe zapytania Klientów w ramach skorzystania z e-sklepu.
Wymagania
  • nienaganne maniery telefoniczne,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne związane z wykonywaniem obowiązków przy pracy zdalnej,
  • stały dostęp do internetu i własny komputer,
  • dobra organizacja czasu pracy, predyspozycje do pracy zespołowej.
Aplikuj przez formularz

Do aplikacji możesz dołączyć jedno CV oraz jeden list motywacyjny.


Twoje CV wygenerowane przez Ogido.pl
Kliknij tutaj, aby użyć darmowego kreatora CV

Dołącz CV

Dołącz list motywacyjny
OBPON
Szczegóły oferty
    1. Warszawa - mazowieckie , Polska
  • Wymiar pracy
    1. Pełny etat
  • Data dodania
    1. 04.09.2019

Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Zapraszamy do kontaktu Kontakt mailowy biuro@ogido.pl +48 722 002 940