Ekspert sprzedaży

Ekspert sprzedaży

To ogłoszenie zostało zarchiwizowane

Dzień w firmie

Pracujemy w oparciu o hybrydowy model pracy - czasem z domu, a czasem z biura w Nowym Sączu!

Stawiamy na elastyczność i satysfakcję z pracy – zależy mi na tym, aby każdy w Nationale-Nederlanden pracował w zgodzie z samym sobą.

Jak wygląda wdrożenie?

Pierwszy miesiąc to:

- szkolenie przygotowujące do egzaminu licencyjnego Komisji Nadzoru Finansowego;

- egzamin licencyjny KNF;

- warsztaty kształtujące umiejętności sprzedażowe

Za ten okres otrzymasz Premię wdrożeniową – 2500 zł.

Drugi, trzeci i czwarty miesiąc to wspólna praca z menagerem:

- kształcenie umiejętności sprzedażowych;

- sesje telefoniczne;

- wspólne spotkania z klientami.

Kolejne miesiące to usamodzielnianie się:

- ciągłe wsparcie menagera w trudniejszych sytuacjach;

- rozwijanie umiejętności sprzedażowych i wiedzy produktowej;

- udział w warsztatach produktowych i sprzedażowych.

 

Oferujemy

 

To oferujemy

  • Twoje wynagrodzenie jest równie wysokie, co zaangażowanie. Premia? Prowizja? Ich wysokość nie ma górnej granicy

  • Możesz liczyć na realne możliwości rozwoju już od samego początku. Przecież nie musisz wszystkiego wiedzieć od razu. Ja Ci podpowiemy co i jak, nawet w kwestii pozyskiwania klientów

  • Stanie w miejscu? Nie u nas. W każdej chwili możesz zdecydować, że obierasz kierunek rozwój. Menedżer Zespołu Sprzedaży – może za jakiś czas to będziesz Ty?

  • Nie będziesz samotną wyspą. Od samego początku możesz liczyć na wiedzę i wsparcie moje, jak również doświadczonych koleżanek i kolegów z zespołu.

  • Programy motywacyjne i konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami np. wycieczki zagraniczne

  • Zapomnij o sztywnych ramach, bo czas Twojej pracy będzie elastyczny. Grafik dopasowujesz do swojego życia prywatnego. Nie na odwrót!

Benefity:

Prywatna Opieka Medyczna - Karta Medicover;

Karta Multisport;

Ubezpieczenie grupowe.

Zakres obowiazków

Twój zakres obowiązków

  • Aktywne pozyskiwanie Klientów indywidualnych oraz biznesowych

  • Prowadzenie spotkań i rozmów z Klientami oraz utrzymywanie długookresowych relacji z nimi

  • Realizacja oczekiwanych celów sprzedażowych i zadań opartych na wyjątkowym podejściu do Klienta

  • Dbałość o rozbudowę i rzetelną obsługę portfela swoich Klientów.

Wymagania

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie

  • Przedsiębiorczość, zaangażowanie i wytrwałość

  • Komunikatywność i nastawienie na rozwój

  • Zainteresowanie współpracą w oparciu o umowę B2B (JDG)

  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży

Aplikuj przez formularz

Do aplikacji możesz dołączyć jedno CV oraz jeden list motywacyjny.


Twoje CV wygenerowane przez Ogido.pl
Kliknij tutaj, aby użyć darmowego kreatora CV

Dołącz CV

Dołącz list motywacyjny
Ubezpieczenia i Finanse Adam Rogólski
Szczegóły oferty
    1. Nowy Sącz - małopolskie , Polska
  • Wymiar pracy
    1. Kontrakt
  • Data dodania
    1. 23.07.2023
Wynagrodzenie miesięczne
  • Kwota brutto
    1. 12 000,00 PLN

Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Zapraszamy do kontaktu Kontakt mailowy biuro@ogido.pl +48 722 002 940