Potrzebujesz pomocy?
Zostaw nam swojego maila i opisz krótko swój problem.

Chętnie pomożemy!

Adres e-mail:*
Opis problemu: *

* - oznacza pole obowiązkowe

OGIDO BLOG
Nasze patronaty

Nasze patronaty

Wydarzenie objęte patronatem zwiększa jego rangę, możliwość promocji i rozprzestrzenienia informacji. Informacje o przyznanym patronacie oraz sprawozdanie z wydarzenia, któremu udzielony był patronat zostaną udostępnione do publicznej wiadomości poprzez portale informacyjne, stronę www oraz portale społecznościowe.

Udzielamy patronatu dla:

  • seminariów
  • sympozjów
  • warsztatów
  • konferencji
  • targów
  • Employer Brandingu
  • eventów społecznych
  • promocji nowych rozwiązań
  • kampanii społecznych
  • kampanii CSR
  • kampanii marketingu zaangażowanego społecznie
  • innych, wpisujących się w działalność portalu.

Wnioski o patronat prosimy kierować na adres e-mail: biuro@ogido.pl
wpisując w temacie wiadomości Wniosek o przyznanie patronatu”.

Wnioski prosimy składać nie później niż na miesiąc przed planowanym wydarzeniem.
Wnioskodawca zobowiązany jest do przesłania sprawozdania z wydarzenia, w terminie nie dłuższym niż dwa tygodnie po zakończeniu wydarzenia, w wersji elektronicznej na adres: biuro@ogido.pl

Golden Marketing Conference w Poznaniu 

Najważniejsza konferencja marketingowa tej wiosny!

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Organizator – Grupa MTP zaprosił najciekawsze osobowości – dwudziestu ekspertów w swoich branżach. Specjalna formuła oparta na długich prelekcjach na najwyższym, światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej stworzą przełomowy dla Top Managementu event o dużym potencjale biznesowym.

Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 19-20 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Podczas dwudniowej imprezy, eksperci rynku będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Ads, Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych aktualnie dla branży tematach.

Michael E. Porter gościem Golden Marketing Conference

Światowej sławy ekspert w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, najczęściej cytowany obecnie naukowiec ekonomii i biznesu Michael E. Porter będzie gościem specjalnym Golden Marketing Conference.

Gwiazda ekonomii, twórca koncepcji „pięciu sił Portera” i „diamentu Portera” odwiedzi po raz pierwszy Europę Środkowo-Wschodnią, aby wziąć udział w dwudniowej konferencji organizowanej przez Grupę MTP. Michael E. Porter w trakcie całej swojej kariery w Harvard Business School, wykorzystywał teorię ekonomiczną i koncepcje strategiczne, stawiając czoła wielu najtrudniejszym problemom stojącym przed korporacjami, gospodarkami i społeczeństwami, w tym konkurencji rynkowej i strategii firmowej, jak również rozwojowi gospodarczemu, konkurencji politycznej, środowisku naturalnemu oraz opiece zdrowotnej. Jego podejście opiera się na ogólnym zrozumieniu ekonomii i struktury złożonych systemów, a nie ich pojedynczych elementów lub części. Jego szeroko zakrojone badania są powszechnie uznawane w rządach, korporacjach, organizacjach pozarządowych i kręgach akademickich na całym świecie.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/

Serdecznie zapraszamy!

Konferencja Project Management w Sopocie 

Skuteczne zarządzanie biznesem

 
 
Nasze wydarzenie przez swoją kilkunastoletnią obecność w świecie wydarzeń z zakresu biznesu, zarządzania projektami oraz przedsiębiorczości – wyraźnie zyskuje na rozpoznawalności. Dotychczas w Konferencji wzięło już udział  100 prelegentów, około 3000 osób, a liczba ta rokrocznie wzrasta. Odbyło się 150 wykładów i warsztatów.
Szacujemy, że w tej edycji udział weźmie około 200 osób.Konferencja Project Management – od zawsze inspirująca, propagująca rozwój i wiedzę, to dwa dni zawierające w sobie konferencję pełną energicznych
i ciekawych merytorycznie wystąpień wielu prelegentów oraz warsztaty organizowane drugiego dnia, w których uczestnicy mogą bliżej i w mniejszych
grupach – poznać zagadnienia związane z konferencją.2 DNI KONFERENCJI
I Dzień – Wykłady
II Dzień – WarsztatyKoło Naukowe Strateg rozpoczęło swoją aktywną działalność w 1996 roku w ramach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz organizacji ENACTUS, z powodzeniem realizując wiele przedsięwzięć, których nadrzędnym celem od zawsze było promowanie przedsiębiorczości, inspiracja i motywowanie do rozszerzenia wiedzy społeczności samego koła naukowego jak i uczestników naszych projektów.

Przewodnią tematyką jest planowanie i przeprowadzanie projektów, umiejętność pracy w grupach, a także kierowanie zespołami i przywództwo.
Doświadczenia i dawka ogromnej wiedzy praktycznej jakie płyną z naszego projektu pomagają w zdobyciu umiejętności, które są narzędziem rozwoju
własnego potencjału.
Warto tutaj również wspomnieć, iż Koło Naukowe Strateg jest 12-krotnym mistrzem Polski i jednocześnie reprezentantem podczas finałów międzynarodowego konkursu ENACTUS (dawniej SIFE), zajmując miejsce wśród 16 najlepszych zespołów ENACTUS na świecie oraz laureatem prestiżowej Nagrody Czerwonej Róży.

Zapraszamy na :
www.facebook.com/knstrateg oraz www.facebook.com/enactusug gdzie
znajduje się więcej informacji na temat działalności naszej organizacji.

Więcej informacji o konferencji na https://kpm.ug.edu.pl/

Serdecznie zapraszamy!

Kongres Profesjonalistów PR w Rzeszowie 

Nowe wyzwania w procesie komunikowania

„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
Wyniki badań ilościowych z udziałem blisko 500 specjalistów przeprowadzonych w ubiegłym roku m.in. w trakcie Kongresu Public Relations pokazały, że najwięcej osób z tej branży podczas wykonywania swoich codziennych obowiązków działa w obszarze media relations (72,9%). Na drugim miejscu znalazł się e-PR (51,4%), do którego można zaliczyć działania w social mediach, a na trzecim – crisis management (45,1%). Influencer relations na co dzień zajmuje się 11,3% badanych, jednak strategie komunikowania największych firm i marek pokazują, że współpraca z influencerami stanie się w najbliższych latach codziennością pracowników działów PR. Trendy związane ze wzrostem znaczenia influencerów dostrzegają także organizatorzy Kongresu PR, dlatego do udziału w wydarzeniu w roli prelegentów zaprosili również praktyków z tego obszaru. Zgłoszenia na XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations można wciąż dokonywać za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie wydarzenia www.kongresprofesjonalistow.pl. Na stronie znajduje się również program wydarzenia.

Odkryć influencera

Do pełnego zrozumienia zasad, którymi rządzi się współpraca z influencerami, niezbędne jest spojrzenie nie tylko PR-owców, ale też samych influencerów. W związku z tym w nadchodzącym Kongresie udział weźmie m.in. Maciej Budzich z mediafun.pl. W swoim wystąpieniu przedstawi najważniejsze trendy, mechanizmy, przypadki i pułapki związane z tego typu współpracą.

Specyfika działań promocyjnych z wykorzystaniem influencerów wynika z dwóch przyczyn. Po pierwsze, influencer często jest obeznany w branży, z której wywodzi się firma bądź marka chcąca nawiązać z nim współpracę. W związku z tym może mieć już o niej wyrobione pewne zdanie, co może ułatwić lub skomplikować nawiązanie partnerstwa – mówi Maciej Budzich. – Po drugie, influencer przy każdej propozycji współpracy uwzględnia czy nie będzie ona kolidowała z wykreowanym przez niego wizerunkiem w sieci, a także bierze pod uwagę możliwą reakcję swoich fanów. Stąd istotne jest, aby osoby odpowiedzialne za ustalenie zasad współpracy już na etapie planowania dobrze dobrały influencerów i zaproponowały taką formę, która wpasuje się w ich działalność – dodaje. Zasady efektywnej promocji i komunikacji projektów przy współpracy z influencerami przybliży także Ryan Socash, Founder & Managing Director w Mediakraft TV.

Jak mówić językiem social mediów?

Czy social media są dla wszystkich? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ w sieci znajdziemy zarówno przykłady doskonale prowadzonych kampanii marketingowych czy wizerunkowych, jak i te zupełnie pozbawione profesjonalizmu. Ciekawy content to słowo klucz do sukcesu, niezależnie od tego jakiej tematyki dotyczy aktywność w mediach społecznościowych. Dobrym przykładem na to, że publikowanie z pozoru niszowych treści może okazać się strzałem w dziesiątkę jest fanpage Nadleśnictwo Baligród, Lasy Państwowe. Profil polubiło dotąd blisko 100 tys. użytkowników Facebooka, a publikowane na nim materiały, często są cytowane przez inne media elektroniczne. Case study tego projektu podczas Kongresu Public Relations przedstawią Wojciech Głuszko, Kazimierz Nóżka oraz Marcin Scelina, leśnicy z Nadleśnictwa Baligród. Temat innowacyjnego podejścia do marketingu z wykorzystaniem sieci poruszy też Stanisław Myszkowski, właściciel Game Over Cycles – Harley-Davidson oraz Yamaha. Opowie on o międzynarodowym sukcesie w branży motocykli typu custom, który odniósł dzięki wykorzystaniu możliwości, jakie dają media społecznościowe. Zaś pomysł na komunikowanie nietypowych projektów przedstawi Michał Leksiński, rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2.

W parze w korzyściami płynącymi z komunikacji w sieci idą nowe zagrożenia wizerunkowe. W trakcie kilku ostatnich lat kryzysy wywołane nierozważną aktywnością w mediach społecznościowych przyniosły wielu znanym firmom oraz markom straty wizerunkowe. – Planując działania w mediach społecznościowych musimy zachować szczególną czujność – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski, EXACTO sp. z o.o., organizator Kongresu. – Zaledwie kilka krytycznych uwag w stosunku do działań prowadzonych w mediach społecznościowych czy nieumiejętna reakcja na stawiane zarzuty mogą być zarzewiem ciągnącego się tygodniami kryzysu wizerunkowego – dodaje. Kwestie związane z zarządzaniem kryzysowym zaprezentują w trakcie kongresu m.in. Adrian Kubicki, rzecznik PLL LOT, Olaf Krynicki, Director of Communications w Samsung Electronics Polska oraz Katarzyna Wilczewska, szef komunikacji PEPCO. Oprócz ww. prelegentów gościć będziemy wielu innych ekspertów branży public relations.

Kongres Profesjonalistów PR to nie tylko ciekawe prelekcje. W trakcie drugiego dnia wydarzenia przewidziano dwa bloki warsztatowe, które poprowadzą praktycy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz IDEO Force. Tradycyjnie odbędzie się również sesja naukowa, której w tym roku patronują Związek Firm Public Relations, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Tematem przewodnim sesji będą polskie standardy etyczne w public relations.

Organizator Kongresu Profesjonalistów Public Relations: Newsline sp. z o.o.

Partner merytoryczny: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Partnerzy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Orange Polska, Ideo, Ideo Force, MediakraftTV, SuperDrob, Urząd Miasta Rzeszowa, Media Visage, Stowarzyszenie ProCarpathia, ZETO-Rzeszów.

Patroni medialni: Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, Radio VIA, Ad Monkey, Biznes na Fali, Epr.pl, Fundacja InternetPR, Law Business Quality, Magazyn VIP, Marketing przy Kawie, Marketing Miejsca, Nowy Marketing, OOH Magazine, Portal Medialny, Medialna Perspektywa, Publicrelations.pl, Manager, Signs.pl, Tygrysy Biznesu, Marketing i Rynek, Agencja Managerska VIP for You, Fundacja Managerska Creative, Czasopismo naukowe RSK, OGIDO Portal pracy, Qbusiness, PIAP.

Wydawnictwa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.

Media relations, e-PR oraz zarządzanie kryzysowe to najbardziej angażujące obszary działań, z jakimi na co dzień spotykają się pracownicy sektora PR w Polsce. Eksperci z tej branży będą mieli okazję do wymiany doświadczeń w tym zakresie podczas XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dn. 25-26 kwietnia w Rzeszowie. Znamy już prelegentów oraz program wydarzenia.

Więcej na stronie wydarzenia www.kongresprofesjonalistow.pl/

Serdecznie zapraszamy!

„Różne oblicza kariery” Konferencja Kół Naukowych i Organizacji Studenckich

Myśl przewodnia Konferencji Kół Naukowych i Organizacji Studenckich „Różne oblicza
kariery” koncentruje się wokół kariery. Chcemy zachęcić studentów różnych kierunków do podjęcia w wybranym przez siebie zakresie refleksji nad zagadnieniem kariery oraz różnymi jej obliczami. Na temat kariery wiele już powiedziano w literaturze naukowej, jednak wciąż stanowi ona ciekawy obszar badawczy. Może obejmować ona zarówno życie zawodowe człowieka, jak i osobiste. Proponujemy następujące rozumienie kariery:
Kariera to proces rozwoju osobistego, unikatowa kompozycja doświadczeń jednostki, zarówno negatywnych, jak i pozytywnych, osiąganie wyznaczonych celów i stawianie czoła niepowodzeniom, sekwencja kolejnych ról życiowych i zawodowych.Stworzona na rzecz Konferencji definicja jedynie sugeruje pewien zakres znaczeniowy, ponieważ kariera dla każdego człowieka może oznaczać zupełnie coś innego. Jesteśmy przekonani, że kariera może stać się jeszcze bardziej inspirująca, jeśli tylko podzielimy się naszymi doświadczeniami i naszą wiedzą.
Organizując tę Konferencję, chcemy przede wszystkim stworzyć przestrzeń i atmosferę do dialogu, wymiany myśli oraz doświadczeń na temat kariery. W programie Konferencji przewidujemy prezentacje referatów (wystąpienia 10-15 minutowe), sesję posterową oraz warsztaty. Można prezentować zarówno prace badawcze, jak i przeglądowe.Do udziału zapraszamy przede wszystkim studentów i doktorantów zrzeszonych
w kołach naukowych i organizacjach studenckich. Ze względu na fakt, iż chcemy spojrzeć na karierę z perspektywy różnych dyscyplin, zapraszamy przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych.Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy zarówno uczestników czynnych, jak i biernych, o wyrażenie chęci uczestnictwa poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego pod linkiem:
https://goo.gl/forms/RIQVXqyiNTFbQOeJ2
Nadesłanie tematu wraz z abstraktem (max. 1000 znaków ze spacjami) na maila: sknlifedesigning@gmail.comW razie pytań lub niejasności, zapraszamy do kontaktu mailowego:sknlifedesiging@gmail.com

Serdecznie zapraszamy!

Chcesz otrzymać Patronat nad swoim wydarzeniem? Napisz do nas!