Dla naszego klienta - stabilnej i renomowanej firmy technicznej zajmującej się dystrybucją i serwisem zaawansowanych maszyn jednego z wiodących światowych producentów - poszukujemy kandydatów do pracy w Gliwicach na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjno-Logistycznych
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref. SAL/0901
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w renomowanej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę przy ciekawych i rozwojowych projektach w nowoczesnym centrum badawczo rozwojowym,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w przyjaznej atmosferze w zespole doświadczonych ekspertów,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.
Zakres obowiazków
- administrowanie obiegiem faktur związanych z realizacją projektów i gospodarką magazynową,
- prowadzenie procesu sprzedaży wyposażenia od strony formalnej: wyceny, oferty, wydania, fakturowanie,
- składanie zamówień oraz nadzór nad ich terminową realizacją.
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane z obszaru: ekonomii, logistyki, administracji, zarządzania projektami),
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość procedur celnych,
- dokładność i systematyczność w działaniu,
- samodzielność.
Mile widziane:
- znajomość systemu ERP Bussines One.