Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta

Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta

Numer referencyjny: KTOK/09/2019
To ogłoszenie zostało zarchiwizowane

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi. 

Nr licencji Ministerstwa Pracy: 386/3

 

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta

Oferujemy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie z możliwością przedłużenia współpracy
  • pracę w młodym, zgranym i dynamicznym zespole;
  • możliwość awansu
  • motywujący system wynagrodzeń: premia od każdej zawartej umowy 5% ( średnio od 500 - 2000 zł/ miesięcznie)
  • komfortowe warunki w nowym biurze Spółki w Warszawie - ul. Krasnobrodzka.
Zakres obowiazków
  • telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem;
  • obsługa dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych;
  • przygotowywanie kalkulacji i ofert;
  • przeprowadzanie negocjacji handlowych z klientami;
  • weryfikacja dokumentów.
Wymagania
  • doświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedaży usług;
  • praktycznej znajomości pakietu office;
  • wykształcenia min. średniego
  • otwartości, komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
  • wysokiego stopnia samoorganizacji i nastawienia na sukces.

 

Mile widziane są:

 

  • wykształcenie kierunkowe: marketing, psychologia, handel;
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
  • przebyte kursy i szkolenia z technik negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta;
  • znajomość sektora publicznego;
  • znajomość rynku energetycznego.
Aplikuj przez formularz

Do aplikacji możesz dołączyć jedno CV oraz jeden list motywacyjny.


Twoje CV wygenerowane przez Ogido.pl
Kliknij tutaj, aby użyć darmowego kreatora CV

Dołącz CV

Dołącz list motywacyjny
Staff Partners
Szczegóły oferty
    1. Warszawa - mazowieckie , Polska
  • Wymiar pracy
    1. Pełny etat
  • Data dodania
    1. 17.09.2019

Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Zapraszamy do kontaktu Kontakt mailowy biuro@ogido.pl +48 722 002 940