Biuro obsługi klienta: biuro@ogido.pl

Konsultant ds. obsługi Klienta

Konsultant ds. obsługi Klienta

Numer referencyjny: KOK/09/2019
To ogłoszenie zostało zarchiwizowane

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi. 

Nr licencji Ministerstwa Pracy: 386/3

 

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Konsultant ds. obsługi Klienta

Oferujemy

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie w formie podstawy + premia
  • pakiet socjalny : opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, spotkania integracyjne oraz nagrody dodatkowe
Zakres obowiazków

Zakres obowiązków:

  • telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów w bieżącej pracy z programem księgowym
  • konsultacje z Klientami w zakresie rozwiązań oferowanych przez firmę
  • aktywna współpraca z innymi działami firmy w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań dla Klientów
Wymagania

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, mile widziana rachunkowość
  • komunikatywność
  • samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • mile widziana chęć zdobywania wiedzy z zakresu księgowości, kadr i płac.
Aplikuj przez formularz

Do aplikacji możesz dołączyć jedno CV oraz jeden list motywacyjny.


Twoje CV wygenerowane przez Ogido.pl
Kliknij tutaj, aby użyć darmowego kreatora CV

Dołącz CV

Dołącz list motywacyjny
Staff Partners
Szczegóły oferty
    1. Warszawa - mazowieckie , Polska
  • Wymiar pracy
    1. Pełny etat
  • Data dodania
    1. 17.09.2019