Jesteśmy średniej wielkości Firmą inżynieryjną należącą do dużej międzynarodowej Grupy Kapitałowej,
realizującą długoterminowe kontrakty technologiczne w szeroko rozumianym sektorze budownictwa przemysłowego i energetycznego. Aktualnie do naszego biura w Krakowie poszukujemy pracownika
na stanowisko IT Helpdesk.
Oferujemy
- zatrudnienie na umowę o pracę - pełny wymiar czasu pracy
- możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności oraz zdobycia cennej wiedzy
- pracę w stabilnej firmie
- miłą i przyjazną atmosferę pracy
- kartę Multisport
Zakres obowiazków
- administrowanie zasobami informatycznymi AMK Kraków S.A
- instalacje i konfiguracje nowego sprzętu i oprogramowania, wdrażanie i bieżąca aktualizacja oprogramowania i aplikacji
- zapewnienie poprawnej pracy serwerów, systemów komputerowych, systemów łączności i sieci komputerowej eksploatowanych w Spółce, zarządzanie systemami bezpieczeństwa, systemami ochrony antywirusowej systemami ochrony przed spamem
- samodzielne rozwiązywanie problemów sprzętowych w zakresie serwerów / stacji roboczych i udzielanie technicznego wsparcia
- zarządzanie sprzętem IT oraz tworzenie dokumentacji
- współpraca z działami Spółki
Wymagania
- wykształcenie: wyższe - informatyczne lub techniczne
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenie we wdrożeniach systemów informatycznych
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem stacji roboczych
- znajomość zagadnień administracji serwerów poczty elektronicznej (Microsoft/Linux)
- znajomość zagadnień budowy sprzętu, wyposażenia komputerowego i sieciowego
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dokładność, odpowiedzialność, samodzielność oraz analityczne myślenie
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole