Doradca Klienta w butiku SWISS - Nowa Stacja Pruszków

Doradca Klienta w butiku SWISS - Nowa Stacja Pruszków

To ogłoszenie zostało zarchiwizowane

PHU Jubiler jest właścicielem sieci ponad 130 butików SWISS zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych w Polsce i znanych na naszym rynku już od 20 lat. Codziennie dbamy o to, by nasza oferta była dopasowana do nieustannie zmieniających się potrzeb naszych klientów, poprzez rozwijanie i nawiązywanie współpracy ze światowymi markami z branży zegarkowej i modowej.

 

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

DORADCA KLIENTA w butiku SWISS - pełny etat lub 1/2 etatu

Pruszków; CH Nowa Stacja

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

- szkolenia stanowiskowe, produktowe

- uczestnictwo w wewnętrznych programach rozwojowych

- pracę w ambitnym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze

Zakres obowiazków

- profesjonalna obsługa klienta w oparciu o najwyższe standardy polegające m.in. na doradztwie, prezentacji produktów, wsparciu klienta w procesie wyboru i zakupu

- opieka posprzedażowa

- nawiązywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z Klientami butiku

- dbałość o wizerunek butiku i wystawiennictwo naszych produktów

- inicjatywa i proponowanie własnych pomysłów na rozwój butiku i relacji z Klientami

Wymagania

- doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta

- wysokie zdolności komunikacyjne i pewność siebie w kontaktach z Klientem

- umiejętność budowania relacji z Klientami

- umiejętność słuchania i zadawania pytań

- pozytywne nastawienie i wewnętrzna motywacja do pracy z Klientem i produktem

- wysoka kultura osobista

- znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w pracy z dobrem luksusowym będzie dodatkowym atutem

Aplikuj przez formularz

Do aplikacji możesz dołączyć jedno CV oraz jeden list motywacyjny.


Twoje CV wygenerowane przez Ogido.pl
Kliknij tutaj, aby użyć darmowego kreatora CV

Dołącz CV

Dołącz list motywacyjny
PHU Jubiler Sp. z o.o.
Szczegóły oferty
    1. Pruszków - mazowieckie , Polska
  • Wymiar pracy
    1. Pełny etat
    2. Część etatu
  • Wymagane umiejętności
    1. Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi
    2. Obsługa klienta
    3. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej
    4. Utrzymanie klienta
  • Data dodania
    1. 05.07.2021

Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Zapraszamy do kontaktu Kontakt mailowy biuro@ogido.pl +48 722 002 940